RUAI KENYALANG

Monday, February 17, 2014

Opis baru DAP bisi di Simunjan

Penumbuh Opis Servis DAP ke baru apin lama ke udah ba Simunjan langsung nadai ngeruga sukung rayat ngagai perintah kelebih agi ngagai Parti Pesaka Bumiputera Bersatu (PBB ) enggau Barisan Nasional ( BN) .

Kaban Kunsil Negeri (ADUN) Simunjan Datuk Haji Mohd Naroden Majais madah, dalam sistem demokrasi kita enda ulih nagang sapa-sapa ke udah bulih pemendar ari perintah endur numbuhka opis pampang sida.

"Nyema DAP deka muka pampang, kitai enda ulih nagang tang ba penemu aku, pekara nya nadai meri nama-nama bekau ngagai aku laban aku pechaya sida (DAP) sigi tusah deka bulih penyukung."

Naroden ti mega nyadi Penulung Menteri ba Opis Kepala Menteri (Pemansag Dagang) ngemansutka penemu nya pengudah ke ditanya pemberita bekaul enggau penumbuh Opis Servis DAP ke baru ba Simunjan .

Iya madah munyi nya rambau bejadi seminar 'Peluang-Peluang Bumiputera Dalam Peruntukan Saham Khas MITI enggau Analisis Pelaburan Dalam Syarikat-Syarikat Berhad' ke diatur pengelama sehari (12 Disember 2013) ba sebengkah hotel tebilang di Kuching.

"Tu (DAP tusah deka bulih penyukung), aku nemu laban menua Simunjan endang menua aku," ku iya seraya madahka nyangka bisi sekeda orang asa lalu nya alai sida masuk DAP tang nya semina sekeda tauka mimit aja ke deka masuk parti penyakal.

"Utai ke baka tu, biasa aja lalu nyadi ba dini-dini endur...sapa asa tauka nadai bulih penuduk dalam PBB tauka BN, nya alai sida nyukung ni-ni raban orang ke datai ngagai Simunjan . "

"Ba penemu aku, BN Simunjan agi tegap sereta keringa, lalu iya kebendar kami agi mengkang bulih sukung ke manah ari raban nembiak rebak baru, ku iya.

Nangkan ke nya, Naroden madahka diri deka gawa bebendar agi laban nya utai ke pemadu beguna kelimpah nyaga pelilih menua enggau manah-manah.

"Trend pengundi aku ba taun 1991 maya Pengawa Bepilih Besai Negeri enggau Pengawa Bepilih Besai Parlimen, penyampau pemayuh undi dipeda niki lalu aku pechaya menua Simunjan deka terus nyadi kubu BN. "

"Bepelasarka trend pengawa bepilih besai parlimen sukung ngagai kami (BN) dipeda niki, aku pechaya taja pan opis baru DAP udah ditumbuh, pekara nya nadai meri bekau ngagai Simunjan ," ku iya.

Ba pengawa bepilih besai negeri ke udah, Naroden bulih 5,465 undi menang majoriti 4,048 mujur ngalahka Mashor Hussen (PKR) ke bulih 1,417 undi, Zaini bin Le (Bibas) 179 undi enggau Mac Palima anak Nyambil (PCM) 237 undi dalam sitak ti diperebutka empat iku pengari.

Simunjan nyadi sitak menua kedua nangkan DUN Tupong bisi ditumbuhka Opis Servis DAP ba taun tu.

No comments: