RUAI KENYALANG

Sunday, July 14, 2013

Riot berasai asa

NULUNG KITA … Datuk Richard Riot Jaem nyuaka geran MRP ngagai seiku penerima nyerumba pengerami Nyuaka Chek MRP  Renggat ke-3 ungkup sitak Parlimen Serian, ba Serian. Bela bisi dipeda Seketeri Politik Menteri Sumber Mensia, Mejar (B) Peter Runin (kanan).

"Tu kebendar iya awakka nguntungka semua, sereta endang udah nyadi tanggungjawap aku ke nyadi Menteri tang aku asa laban maya musin Pengawa Bepilih Besai (PRU) ke -13 tu tadi aku meda penyampau undi chukup ngasuh ati aku asa."
Datuk Richard Riot Jaem
Menteri Sumber Mensia


SERIAN, Hari Minggu - Bisi 77 pengari kampung enggau Gerempung Raban Nembiak kampung ba pelilih Serian nerima chek MRP ke diatur ba Dewan Masyarakat Serian ditu kemari (Har Enam).

Menteri Sumber Mensia, Datuk Richard Riot Jaem mada, semak RM 700,000 pemeri nya udah disuaka ngagai rayat ba kandang menua N.119 Serian dikena ngemansangka menua ba kandang kampung.

“Aku deka nguji naka ulih nulung rayat ba kandang menua ke dijaga aku enda bekira bansa enggau jalai pengarap.

"Tu kebendar iya awakka nguntungka semua, sereta endang udah nyadi tanggungjawap aku ke nyadi Menteri tang aku asa laban maya musin Pengawa Bepilih Besai (PRU) ke -13 tu tadi aku meda penyampau undi chukup ngasuh ati aku asa," ku iya ti mega nyadi kaban Parlimen Dun N.119.

Iya madah diri endang nyadi Menteri ungkup semua, enda ngira nya China, Iban, tauka Melayu, iya endang deka nulung meri utai ke dipinta rayat ba menua ke dikuasa iya.

“Nama kebuah penyakal ke nadai kala meri nama-nama pemansang tau bulih undi ke mayuh, pekara nya chukup ngasuh aku berasai asa.

"Aku udah gawa ditu pengelama 20 taun, nya alai utai ke dikarap ke aku ngagsai semua kita endang deka meda kita nyukung aku magang awakka rindu agi ngereja pengawa," ku iya rambau Pengerami Nyuaka Chek MRP.

Nangkan ke nya, iya madah berindik ari nya kira RM 700,000.00 deka diberi iya ngagai Sekolah Chung Hwa Serian udikena sida ngaga pemansang.










No comments: