RUAI KENYALANG

Friday, December 14, 2012

Pemujur pelajar balat bepanggai ba apai indai

BERI PUJI... Penerima Gelar Pro-Chanselor, Sultana Parvin Habeebur Rahman ke ngambi kus bioteknologi disium indai iya Jehabar Nachiyar pengudah tembu pengerami konvokesyen ke-16 UNIMAS.
Thong Chia Chia
KOTA SAMARAHAN : Pemujur seiku-seiku pelajar balat bepanggai ba peransang apai indai, bala kaban, nitihka teladan bala menyadi, juluk pengidup enggau pengeransing diri empu.

Beduduk ari peransang ke baka nya meh ngujungka tujuh iku pelajar Universiti Malaysia Sarawak (UNIMAS) bela tejapaika juluk ati sida sereta mujur bulih gelar ke pemadu besai akademik beserimbai enggau Pengerami Konvokesyen ke-16 UNIMAS 2012 ke diatur ba DeTAR PUTRA, UNIMAS.

Lebuh ke dirandau pemberita, seiku penerima Gelar Pelajar Diraja iya nya Noryafikah Asyilla Bt. Nordin, 22, madah, berindik ari peransang bala pengelicha ke nadai nemu leju ngujungka iya bulih Gelar Dipuji dekan enam kali bejurut-jurut.

"Segenteran leka jaku ke seruran dikingat nyadika peransang sekumbang aku belajar UNIMAS tu iya nya 'Jika Kejayaan Yang Diinginka Berusahalah Ke Arah Itu'," ku iya sambil tuchum merening apai iya ke balat peransang sepanjai iya nembuka pelajar.

Noryafikah ngambi kus Kimia Sumber lalu madahka diri deka terus nyambung pelajar ba UNIMAS ngagai tikas ke lebih tinggi.

Nangkan ke nya, Sultana Parvin Habelur Rahman, 23, madah, pengeransing diri empu ke deka nulung pengidup sida sebilik ngujungka iya bulih Gelar Dipuji Dekan tiga kali sepanjai belajar ba UNIMAS.

"Pemujur aku tu deka dikunsi aku enggau indai, niang apai, bala menyadi enggau bala pengelicha," ku Sultana.

Sultana endang orang Kuching lalu kus ke diambi iya ba UNIMAS iya nya Bioteknologi Sumber. Dalam pengerami konvokesyen ke sekali tu iya mujur bulih Gelar Pro-Chanselor lalu madahka diri deka mupuk ngiga pengawa nyema bisi peluang gawa ba palan pelajar tinggi di menua tu.

Udah nya, seiku agi pelajar ke bela bisi nerima Gelar Khas Senat, Thong Chia Chia, 24, ke ngambi kus Enjinir Sivil sereta endang peranak menua Sarawak ari Kota Samaraham madah, orang ke udu meransang iya mujur ba pelajar iya nya indai iya empu.

"Gelar ke diterima aku sehari tu ukai ungkup aku aja tang ungkup orang ke udah kelalu mayuh meransang aku iya nya indai aku empu.

"Enti nadai peransang ari indai aku melabaka engka pedis mimit aku deka ngulihka Gelar Dipuji Dekan lapan kali bejurut sepanjai belajar ditu," ku Thong.

Udah nya, indai Thong iya nya Tan Sai Ngo, 45 ke semina bedagang ngaga gari madah, pemujur Thong ukai semina ari peransang iya aja tang mega berindik ari pengeransing iya empu.

"Kenyau ari mit Thong dipeda endang orang ke pintar sereta rajin ngereja pengawa lalu aku melabaka iya bisi neladan bala menyadi tuai iya ke bukai ke bela mujur nyadi graduan ba universiti.

"Aku berasai gaga amat meda semua anak aku tiga iku nyengkaum Thong ke pemadu biak mujur nyadi graduan univsersiti, ngarapka iya ulih mujur ba peringkat master degree dalam bidang enjinir ke disambung iya udah tu," ku Tan enggau naka pengaga.







No comments: