RUAI KENYALANG

Monday, August 13, 2012

Seiku pelajar kus misi bakal kena jamah

KUCHING : Ringgat ketegal sulu ati mai mutus bepanggan, seiku lelaki diripot  ukai semina mukut pangan indu iya nya ba dada aja tang mega terus nendang perut pangan iya nya kena tumu pagi Hari Minggu tu tadi.

Penusah nya nyadi ba sebuah kondominium Lorong Wan Alwi 3 lalu mansa (indu nya) nya pelajar ari kolej misi ke kembai kening ketegal kena bukut suah amat.

"Sehari sebedau penusah nya, aku mai kami duai badu agi bepangan  laban aku nadai tan agi meda ulah iya ke tekelalu jampat ringgat.

"Tang enda nyangka  lebuh udah ninga jaku aku  munyi nya, iya terus ringgat lalu datai kitu urung pukul 7.00 malam.

"Keterubah, iya mukut dua iku kaban (aku) ke sama nyewa enggau aku suba, lebuh ke dirara jari iya lanchat amat terus mukut mua aku.

"Ukai semina nya aja, iya mega terus nendang perut aku suah amat," ku iya madah may dirandau ba Unit Emerjensi Hospital Besai Sarawak, malam empai lama.

Pelajar nya datai ari Saratok  lalu iya madahka diri benasit amat laban bisi pelajar bukai nulung lalu udah saspek mujur ngelarika diri.

"Ketegal nya, aku terus dianjung berubat kitu," ku iya.

Pengari polis lebuh ke dirandau madahka,  diatu saspek nya ti  mega datai ari Seratok benung disidi polis ngambika ditasat.

No comments: